Товари
Описание
| Судновий двигун SC15G420CA2 | |
| ОПИС | |
| Виробник двигуна | Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited, країна Китай | 
| Модель двигуна | SC15G420CA2 | 
| Застосування | Судновий двигун | 
| Опис | Чотиритактний, рядний, з водяним охолодженням | 
| Метод охолодження | Примусове водяне охолодження | 
| Направлення обертання колінвала (Вид з боку маховика) | Проти годинникової стрілки | 
| Метод запуску | Електричний 12/24V | 
| ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
| Номінальна потужність (PRP), kW | 280,00 | 
| Номінальні оберти (PRP), RPM | 1500 | 
| Максимальна потужність (ESP), kW | 308 | 
| Максимальна оберти (ESP), RPM | 1545 | 
| Номінальна необмежена потужність (COP), kW | |
| Оберти при номінальн необмежена потужніст (COP), rpm | |
| Номінальний крутний момент, Nm | 1783 | 
| Stand by Tourqe, Nm | 1904 | 
| Розташування циліндрів | L | 
| Кількість циліндрів | 6 | 
| Діаметр поршню, mm | 135 | 
| Хід порщню, мм | 165 | 
| Об’єм двигуна, L | 14,171 | 
| Коефіцієнт стиснення | 15,5 | 
| Температура вихлопу, °C | 610 | 
| Кожух маховика | SAE1# | 
| Маховик | SAE14# | 
| Розмір без радиатора, mm | |
| Вага сухого (netto), kg | 1350 | 
| СИСТЕМА ЗМАЩЕННЯ | |
| Споживання масла g/kw.h ≤ | 0,3 | 
| Об’єм системи змащення, L | 30 | 
| Метод змащення | Комбінація тиску та бризок | 
| ПАЛИВНА СИСТЕМА | |
| Температура вихлопу, °C | 610 | 
| при 100% споживання палива, л/год | 0 | 
| при 75% споживання палива, л/год | 0 | 
| при 50% споживання палива, л/год | 0 | 
| при 25% споживання палива, л/год | 0 | 
| ІНШЕ | |
| Комплектация: : Двигун, стартер, альтернатор, помпа для морської води, турбокомпресор, теплообмінник інтеркулера, теплообмінник вода-масло, теплообмінник вода-вода, прилад з цифровим дисплеєм, дистанційний прилад + дистанційна лінія довжиною 30 м, паркувальний соленоїд входять до комплектації, сертифікат CCS, інструкція з експлуатації | |
| Гарантийний период 1 год або 1000 моточасов | |
| Строк поставки 90 календарних днів | |
 
 
			  

