• +380503072727, +380633072727
    order@dredgers.com.ua

Газопоршневий генератор Jenbacher 1000 кВт на природному газі

narure gas generator jenbacher JGS 320 GS-B.L
JGS 320 GS BL

Електричний потужність 1063 kW

100%75%50%
Споживана потужність[2]kW2,6222,0151,421
Обсяг газу*)Nm³/h477366258
Механічний вихід[1]kW1,095821548
Електричний вихід[4]kW el.1,063796529
Тепло, що розсіюється (розраховується з гліколем 37%)[5]
~ Інтеркулер 1-го ступеня (контур водяного охолодження сорочки двигуна)[9]kW1878419
~ Інтеркулер 2-го ступеня (низькотемпературний контур)kW815432
~ Мастило (контур водяного охолодження сорочки двигуна)kW1269986
~ Куртка водянаkW345310263
~ Поверхневе тепло[7]kW90~~
спец. витрата палива електродвигуном[2]kWh/kWel. h2.472.532.69
спец. витрата палива двигуном[2]kWh/kWh2.402.452.59
Витрата мастила[3]kg/h0.33~~
Електрична ефективність40.6%39.5%37.2%
Паливний газ LHVkWh/Nm³5.5

*)    приблизне значення для визначення розмірів трубопроводу
[_]  Пояснення: див. 0.10 – Технічні параметри

Усі теплові дані базуються на стандартних умовах згідно з додатком 0.10. Відхилення від стандартних умов можуть призвести до зміни значень у тепловому балансі та повинні бути враховані в схемі охолоджувального контуру/обладнання (інтеркулер; аварійне охолодження; …). У специфікаціях на додаток до загального допуску ±8 % теплової потужності рекомендований додатковий резерв у +5 % для визначення вимог до охолодження.

Основні розміри та вага (на генераторній установці)

Довжинаmm~ 5,700
Ширинаmm~ 1,700
Висотаmm~ 2,300
Вага порожнійkg~ 13,600
Вага заповненаkg~ 14,100
Зв’язки
Вхід і вихід води з сорочкиDN/PN80/10
Вихід вихлопних газів [C]DN/PN250/10
Паливний газ (на генераторі) [D]DN/PN80/16
Канал ISO 228G½”
Злив конденсатуmm~
Запобіжний клапан – водяна сорочка ISO 228 [G]DN/PN1½”/2,5
Доповнення мастила (труба) [I]mm28
Злив мастила (труба) [J]mm28
Куртка водяна – наповнення (гнучка труба) [L]mm13
Водяний проміжний охолоджувач – вхід/вихід 1-й ступіньDN/PN80/10
Водяний проміжний охолоджувач – вхід/вихід 2-й ступінь [M/N]DN/PN65/10

Вихід / витрата палива

Потужність зупинки палива за стандартом ISO ICFNkW1,095
Середній ефект. преса. на стенді. потужність і ном. швидкістьbar18.00
Тип палива газBiogas
На основі метанового числа | Хв. метанове числоMZ135 | 117 d)
Ступінь стисненняEpsilon12.5
Мін./Макс. тиск паливного газу на вході в газову рампуmbar80 – 200 c)
Макс. швидкість коливання тиску газуmbar/sec10
Максимальна температура води на вході 2-го ступеня інтеркулера°C50
спец. витрата палива двигуномkWh/kWh2.40
Питома витрата мастилаg/kWh0.30
Макс. Температура масла°C90
Температура сорочки води макс.°C95
Ємність мастила (заправка)lit~ 342
c) Знизьте тиск газу за запитом
г) на основі програмного забезпечення для розрахунку метанового числа AVL 3.2

Технічні дані двигуна

ВиробникJENBACHER
Тип двигунаJ 320 GS-D25
Принцип роботи4-Stroke
КонфігураціяV 70°
Кількість циліндрів20
свердловинаmm135
Інсультmm170
Переміщення поршняlit48.67
Номінальна швидкістьrpm1,5
Середня швидкість поршняm/s8.50
Довжинаmm3,32
Ширинаmm1,358
Висотаmm2,065
Вага сухаkg5,2
Вага заповненаkg5,7
Момент інерціїkgm²8.61
Напрямок обертання (з огляду на маховик)left
Рівень радіоперешкод відповідно до VDE 0875N
Вихід стартераkW7
Напруга двигуна стартераV24

Баланс теплової енергії

Споживана потужністьkW2,622
ІнтеркулерkW268
МастилоkW126
Куртка водянаkW345
Вихлопні гази охолоджені до 180 °CkW506
Вихлопні гази охолоджені до 100 °CkW642
Тепло поверхніkW48

Дані про вихлопні гази

Температура вихлопних газів при повному навантаженні [8]°C465
Температура вихлопних газів при bmep = 13,5 [бар]°C~ 494
Температура вихлопних газів при bmep= 9 [бар]°C~ 512
Масова витрата вихлопних газів, вологийkg/h5,657
Масова витрата вихлопних газів, сухийkg/h5,25
Обсяг вихлопних газів, вологийNm³/h4,42
Обсяг вихлопних газів, сухийNm³/h3,913
Максимально допустимий протитиск вихлопу після двигунаmbar60

Дані про повітря для горіння

Масова витрата повітря для горінняkg/h5,208
Об’єм повітря для горінняNm³/h4,03
Макс. допустимий перепад тиску на повітрозабірному фільтріmbar10
основа даних про вихлопні гази: природний газ: 100% CH4; біогаз 65% CH4, 35% CO2

Рівень звукового тиску

Агрегат а)dB(A) re 20µPa96
31,5dB
63dB
125dB
250dB
500dB
1000dB
2000dB
4000dB
8000dB
Вихлопні гази b)dB(A) re 20µPa122
31,5dB
63dB
125dB
250dB
500dB
1000dB
2000 рікdB
4000dB
8000dB

Рівень звукової потужності

АгрегатнийdB(A) re 1pW117
Вимірювальна поверхня120
Вихлопні газиdB(A) re 1pW130
Вимірювальна поверхня6.28
a) середній рівень звукового тиску на поверхні вимірювання на відстані 1 м (у перерахунку на вільне поле) відповідно до DIN 45635, клас точності 3.
b) середній рівень звукового тиску на поверхні вимірювання на відстані 1 м відповідно до DIN 45635, клас точності 2.
Спектри дійсні для заповнювачів до bmep=18 бар. (для вищого bmep додайте запас безпеки 1 дБ до всіх значень на збільшення тиску на 1 бар).
Допуск двигуна ± 3 дБ

Технічні дані генератора

ВиробникLeroy-Somer e)
ТипLSA 50.2 VL10 e)
Рейтинг типуkVA1,317
Рушійна силаkW1,095
Оцінки на п.ф. = 1,0kW1,063
Оцінки на п.ф. = 0,8kW1,053
Номінальна потужність при p.f. = 0,8kVA1,316
Номінальна реактивна потужність при p.f. = 0,8kVar790
Номінальний струм при p.f. = 0,8A1,9
ЧастотаHz50
НапругаV400
швидкістьrpm1,5
Допустиме перевищення швидкостіrpm1,8
Коефіцієнт потужності (відставання – випередження) (UN)0,8 – 1,0
Ефективність при п.ф. = 1,097.1%
Ефективність при п.ф. = 0,896.2%
Момент інерціїkgm²26.33
масаkg3,3
Рівень радіоперешкод відповідно до EN 55011, клас A (EN 61000-6-4)N
Кабельний вихідleft
Ik” Початковий симетричний струм короткого замиканняkA17.24
Є Піковий струмkA43.88
Клас ізоляціїH
Температура (підйом при рушійній потужності)F
Максимальна температура навколишнього середовища°C40
Реактивний опір і постійні часу (насичені) при номінальній потужності
xd синхронний реактивний опір прямої осіp.u.2 428
xd’ перехідний реактивний опір прямої осіp.u.0.180
xd” перехідний реактивний опір прямої осіp.u.0.109
x2 реактивний опір зворотної послідовностіp.u.0.095
Td” постійна часу субперехідного реактивного опоруms20
Ta Постійний час постійного струмуms30
Tdo’ постійна часу поля відкритого контуруs04.06
e) JENBACHER залишає за собою право змінювати постачальника генератора та тип генератора. При цьому договірні дані виробника можуть дещо змінитися. Контрактна вироблена електроенергія не зміниться.

Контур охолоджуючої води

Масло – тепло (контур водяного охолодження сорочки двигуна)

Номінальний вихідkW126
Макс. Температура масла°C90
Втрата номінального тиску води в сорочці двигунаbar0.20
Запобіжний клапан – max press. задане значенняbar2.50

Вода – тепло в сорочці двигуна (контур водяного охолодження сорочки двигуна)

Номінальний вихідkW345
Макс. температура води в сорочці двигуна (двигун на виході)°C90
Витрата води в сорочці двигунаm³/h31.7
Запобіжний клапан – max press. задане значенняbar2.50

Проміжний охолоджувач суміші (1-й ступінь) (контур водяного охолодження сорочки двигуна)

Номінальний вихідkW187
Макс. температура охолоджувальної води на вході (інтеркулер)°C73.8
Номінальний тиск охолоджуючої води / (макс. робочий тиск)PN10
Втрата номінального тиску води в сорочці двигунаbar0.40
Запобіжний клапан – max press. задане значенняbar2.50

Проміжний охолоджувач суміші (2-й ступінь) (низькотемпературний контур)

Номінальний вихідkW81
Макс. температура охолоджувальної води на вході (інтеркулер)°C50
Швидкість потоку води доохолоджувачаm³/h25.0
Номінальний тиск охолоджуючої води / (макс. робочий тиск)PN10
Перепад тиску води в інтеркулеріbar0.20
Запобіжний клапан – max press. задане значенняbar2.50
Остаточне падіння тиску буде надано після остаточного уточнення замовлення та має бути взято з документації замовлення P&ID.

Технічні параметри

Усі дані в технічній специфікації базуються на повному навантаженні двигуна (якщо не вказано інше) при вказаних температурах і метановому числі та підлягають технічному розвитку та модифікаціям.
Усі показники тиску необхідно вимірювати та зчитувати за допомогою манометрів (psi.g.).
[1] За номінальної швидкості та стандартних умов ICFN відповідно до ISO 3046-1
[2] Відповідно до ISO 3046-1, відповідно, з допуском +5 %.
Показники ефективності базуються на новому агрегаті (відразу після введення в експлуатацію). Наслідки погіршення під час нормальної роботи можна пом’якшити за допомогою регулярного обслуговування та робіт з технічного обслуговування. контрольне значення –> 65%CH4 / 35%CO2
[3] Середнє значення між інтервалами заміни масла згідно з графіком технічного обслуговування, без кількості заміни масла
[4] На стор. f. = 1,0 відповідно до VDE 0530 REM / IEC 34.1 з відносними допусками, усі насоси з прямим приводом включені
[5] Загальний вихід з допуском ±8 %
[6] Відповідно до наведених вище параметрів [1]–[5]
[7] Як орієнтовне значення при p.f. 0,8 і дійсний лише для (двигун, генератор, TCM). Інше периферійне обладнання не розглядається.
[8] Температура вихлопу з допуском ±8 %
[9] Нагрівання інтеркулера увімкнено:
* стандартні умови – якщо конструкція турбокомпресора розроблена для температури повітря на вході > 30°C без зниження номінальних параметрів, нагрів проміжного охолоджувача 1-го ступеня потрібно збільшити на 2%/°C, починаючи з 25°C. Відхилення від 25 до 30°C покриватимуться стандартним допуском.
* Застосування Hot Country (V1xx) – якщо конструкція турбокомпресора розроблена для температури повітря на вході > 40°C без зниження номінальних параметрів, нагрів проміжного охолоджувача 1-го ступеня потрібно збільшити на 2%/°C, починаючи з 35° C. Відхилення від 35 до 40°C покриватимуться стандартним допуском.
Рівень радіоперешкод
Система запалювання газових двигунів відповідає рівням радіоперешкод CISPR 12 і EN 55011 клас B, (30-75 МГц, 75-400 МГц, 400-1000 МГц) і (30-230 МГц, 230-1000 МГц), відповідно.
Визначення виходу
· Номінальна безперервна потужність ISO-ICFN:
Корисну потужність розриву, яку, за заявою виробника двигуна, здатний безперервно забезпечувати двигун із заявленою швидкістю між звичайними інтервалами технічного обслуговування та капітальним ремонтом, як того вимагає виробник. Потужність, визначена в умовах експлуатації випробувального стенду виробника та приведена до стандартних еталонних умов.
· Стандартні референтні умови:
Барометричний тиск: 1000 мбар (14,5 psi) або 100 м (328 футів) над рівнем моря Температура повітря: 25°C (77°F) або 298 K
Відносна вологість: 30 %”

Loading